Heb je nog vragen?

De voordelen van het inzetten van Ordergo als oplossing in de operatie zijn meer proces efficiëntie, duidelijk overzicht, minder product verlies door overproductie en rust in de keuken.

Meer klanttevredenheid, hogere orderverwerking, hogere bon bedragen en tevreden werknemers en klanten.

Wij kunnen met de meeste softwareleveranciers (kassa, kiosk, paymentproviders) integreren via een API oplossing.

Met de planning oplossing van Ordergo zijn bonnetjes overbodig. Orders worden digitaal weergegeven op de planning schermen. Geen verlies meer van bonnetjes.

De gemiddelde implementatieduur van het inrichten van de online bestelomgeving, keukenplanning en integratie van Kiosk en Kassa is rond de 4 tot 6 weken.

Nee, een boekhoudpakket is niet nodig. Ordergo kan stand alone functioneren. Product data, orders en omzet gegevens zijn allemaal beschikbaar in Ordergo.

Ordergo verzorgt geen hardware. Hiervoor gebruiken we een partner, De Digitale.

Alle keuken schermen geleverd door De Digtiale zijn spat-, warmte- en vet bestendig.

Vaak is de kassa de eigenaar van de data, hier ontstaat het artikel en dat synchroniseren we naar Ordergo om daar verder te verrijken met o.a. allergenen informatie en afbeeldingen.

Dat doet de eigenaar zelf. Deze is verantwoordelijk voor het aanmaken en onderhouden van artikeldata in de kassa.  Het Ordergo team kan dit verzorgen in Ordergo aan de hand van een maandelijks abonnement.

Onderhoud vindt plaats in de kassa, het aanmaken van artikelen en prijzen. In Ordergo kan de data verrijkt worden met o.a. allergeren, product afbeeldingen en duidelijke commerciële product omschijvingen.

Omdat Ordergo als een bedrijfskritische applicatie wordt ingezet, gebruiken wij de omgeving van Microsoft genaamd Azure met een gegarandeerde uptime van 99.8%.

Ordergo heeft een eigen bezorgmodule, welke naadloos in de keukenplanning is verwerkt.

De oplossing van Ordergo worden goed ontvangen door het personeel.

Ordergo voorziet ook in het geven van trainingen en workshops.

Met Ordergo als middelware oplossing is het support team van Ordergo aangewezen om eventuele problemen op te lossen dan wel naar een partner door te verwijzen.

Kom je er toch niet helemaal uit?

Neem dan gerust rechtstreeks contact met ons op en wij helpen je graag verder. 

Contact

Neem direct contact op

Zij geloven al in ons

Bestel-app, kassa en kiosk met elkaar verbonden