Verwachtingen kan je managen
Bij bestellingen wordt rekening gehouden met de gewenste afhaaltijd. De klant ziet beschikbare tijden direct in de online bestelomgeving. Hoe we dat doen? Door slim om te gaan met beschikbare units.
Connecting points of sale!
Online bestelomgeving, kassa, kiosk en keuken met elkaar verbonden
Realtime tijdlijn
Elke bestelling, geplaatst via kassa, kiosk of online, wordt na betaling direct doorgestuurd naar het productiemanagementsysteem. De order wordt vervolgens, op basis van de producten en bereidingstijd, toegewezen aan de verschillende units in de keuken.
Splitscreen digitale bonnen
We gebruiken diverse schermindelingen, zoals een bonnenscherm, maar ook een split screen. Hierbij kunnen bijvoorbeeld bovenin alle bestellingen worden weergegeven, terwijl onderin de te bereiden producten zichtbaar zijn.
In- en uitschakelen units
Is een unit (oven, friteuse, bakplaat, etc) niet beschikbaar, dan kan deze eenvoudig worden uitgeschakeld. Het systeem zal orders niet meer toekennen aan deze units. Zo is er altijd sprake van een optimale planning.
Creëer rust in de keuken
Orders worden op artikelniveau gecombineerd en ingepland op basis van bereidingstijd en beschikbare units
Ons plansysteem stelt het personeel in staat om met korte instructies snel aan de slag te gaan. Per order kan de status worden aangegeven, zoals “wordt bereid,” “wordt ingepakt,” of “gereed.” De klant ontvangt een e-mail bij elke statusupdate, waardoor ze altijd goed op de hoogte blijven. Dit zorgt voor een optimale communicatie en een prettige ervaring.
En gaat het toch te snel? Druk dan eenvoudig op pauze. Zo kunnen bestellingen worden afgerond en wordt onnodige stress voorkomen.
Altijd een duidelijk overzicht in de planning
Creëer rust in de keuken
Orders worden samengevoegd op artikelniveau en op basis van bereidingstijd en beschikbare units ingepland
Ons plansysteem stelt het personeel in staat om met korte instructies snel aan de slag te gaan. Per order kan de status worden aangegeven, zoals “wordt bereid,” “wordt ingepakt,” of “gereed.” De klant ontvangt een e-mail bij elke statusupdate, waardoor ze altijd goed op de hoogte blijven. Dit zorgt voor een optimale communicatie en een prettige ervaring.
En gaat het toch te snel? Druk dan eenvoudig op pauze. Zo kunnen bestellingen worden afgerond en wordt onnodige stress voorkomen.
Altijd een duidelijk overzicht in de planning
Zij geloven al in ons
Alles optimaal gepland
Ontdek de revolutie in keukenplanning.
BonChef!
Stel je voor: een keuken waarin elke handeling nauwkeurig is getimed, gerechten met maximale efficiëntie worden bereid en koude gerechten verleden tijd zijn.
Met de “BonChef”-functie biedt ons systeem visuele meldingen die je keuken naar een hoger niveau tillen.
Alles altijd optimaal gepland met BonChef
Gestroomlijnd proces in de keuken!
Ervaar helderheid in taken en timing, minimaliseer verspilling, en creëer een keuken vol rust en overzicht
Onze gebruiksvriendelijke technologie zorgt ervoor dat elke medewerker precies op het juiste moment de juiste melding ontvangt wanneer een gerecht moet worden bereid. Dit leidt niet alleen tot duidelijkheid over de uit te voeren taken, maar ook tot een strakke planning die verspilling vermindert.
Gestroomlijnd proces in de keuken!
Ervaar helderheid in taken en timing, minimaliseer verspilling, en creëer een keuken vol rust en overzicht
Onze gebruiksvriendelijke technologie zorgt ervoor dat elke medewerker precies op het juiste moment de juiste melding ontvangt wanneer een gerecht moet worden bereid. Dit leidt niet alleen tot duidelijkheid over de uit te voeren taken, maar ook tot een strakke planning die verspilling vermindert.
Alles altijd optimaal gepland met BonChef
User cases
Succesverhalen van onze systemen in gebruik
Eiland
"We waren losse bonnetjes gewend. Met Ordergo hebben we een beter overzicht van de bestellingen. Zowel via de kassa, kiosk en online.”
Plaza ’t Kruuspunt
"Ordergo, de QR codes op tafel en de zuilen zijn bij ons niet meer weg te denken, ideaal voor personeelstekort."
De Duinkamer
"Wij hebben dit concept nu 1,5 jaar bij Plus Duin Almere en werken er met veel plezier mee. Het is overzichtelijk en duidelijk voor de…
Frais du Jour
"Na een succesvolle pilot in Harderwijk, gaan we onze andere locaties ook voorzien van het gemak van Ordergo!"
De Rede
"Speciaal voor het afhalen hebben wij Ordergo ingezet. Daarnaast gebruiken we ook de bestellen via de QR-code functie op het terras."