Frais du Jour
Bij het TINQ tankstation in Harderwijk (onderdeel van Enviem) hanteren ze het shopconcept van Frais du Jour. Dagelijks ligt er een groot aanbod aan versproducten in de shop. De pilot bij Frais du Jour is een succes. De aankomende periode gaan we Ordergo uitrollen over alle Frais du Jour vestigingen.
Geen lange wachtrijen meer
Geen lange wachtrijen meer met orderplanning
Bestellingen komen binnen via de web-app en worden optimaal gepland. Op basis van de productieplanning ziet de klant de beschikbare afhaalmogelijkheden. De klant kiest een afhaalmoment op een tijd die beschikbaar is en die voor hem uitkomt. Het afrekenen gebeurd direct online.
De klant weet waar hij aan toe is: bestellen, plannen, betalen en afhalen!

Voorzien met het gemak van Ordergo
Geen lange wachtrijen meer
Geen lange wachtrijen meer met orderplanning
Bestellingen komen binnen via de web-app en worden optimaal gepland. Op basis van de productieplanning ziet de klant de beschikbare afhaalmogelijkheden. De klant kiest een afhaalmoment op een tijd die beschikbaar is en die voor hem uitkomt. Het afrekenen gebeurd direct online.
De klant weet waar hij aan toe is: bestellen, plannen, betalen en afhalen!

Voorzien met het gemak van Ordergo
Bestellen
Gemakkelijk bestellen vanaf de bank met onze
web-app
Frais du Jour is één van onze klanten die gebruik maakt van onze bestel-app. Deze online bestelomgeving kan je live in actie zien. Welk apparaat je ook gebruikt, de interface past zich aan het apparaat die je gebruikt!
Zij geloven al in ons
User cases
Succesverhalen van onze systemen in gebruik
Eiland
"We waren losse bonnetjes gewend. Met Ordergo hebben we een beter overzicht van de bestellingen. Zowel via de kassa, kiosk en online.”
Plaza ’t Kruuspunt
"Ordergo, de QR codes op tafel en de zuilen zijn bij ons niet meer weg te denken, ideaal voor personeelstekort."
De Duinkamer
"Wij hebben dit concept nu 1,5 jaar bij Plus Duin Almere en werken er met veel plezier mee. Het is overzichtelijk en duidelijk voor de…
De Rede
"Speciaal voor het afhalen hebben wij Ordergo ingezet. Daarnaast gebruiken we ook de bestellen via de QR-code functie op het terras."